Fiul Cristinei Bâtlan a renunțat la facultate 1 an, pentru a-și înființa propriul business. Cristina Bâtlan este o emblemă a succesului în afaceri, dar și a forței interioare în depășirea obstacolelor, de-a lungul vieții. Cu o carieră impresionantă în domeniul antreprenoriatului, dar și un show TV de succes, Imperiul Leilor, Cristina Bâtlan ne-a povestit la petrecerea VIVA! cum reușește să aibă o viață personală echilibrată. Vedeta este și mama unui fiu, Edi, în vârstă de 19 ani, care îi calcă pe urme, fiind pasionat de afaceri. Iată ce ne-a dezvăluit Cristina Bâtlan despre relația cu fiul ei și obstacolele întâlnite de-a lungul carierei.
CITEȘTE REVISTA VIVA! DE MAI, GRATIS, AICI!
Arăți superb, cum te-ai inspirat pentru ținuta de la VIVA! party, cu tematica „movie star'?
Sunt obișnuită să port negru și mă simt confortabil. Corsetul este 5PM, este impecabil și mă bucur ori de câte ori am ocazia să port design românesc, iar actrița care m-a inspirat să creez această ținută este Monica Belucci. Port pentru prima oară perle, este chiar un colier de la bunica mea și acesta mi s-a părut momentul perfect să îl am cu mine.
Fiul Cristinei Bâtlan a renunțat la facultate 1 an, pentru a-și înființa propriul business
Ești o femeie de carieră, conduci un business și iei parte și la un show TV de succes, Imperiul Leilor. Cum găsești timp și pentru tine însăți?
Vreau să spun că am câteva secrete, pe care le spun de câte ori am ocazia, pentru că vreau să fiu o inspirație bună pentru public. Stilul meu de viață e important și am timp cu mine, îmi place să lucrez cu mine, să mă dezvolt personal, să cresc și cred că asta nu se oprește niciodată, în plus am oameni pe lângă mine pe care îi aleg pentru valoarea lor și nu după mărimea contului sau puterea de influențare. Când poți să fii liber în aceste opțiuni, atunci ai câștigat totul.
Ești considerată una dintre cele mai de succes femei de afaceri din România, iar fiul tău este, de asemenea, pasionat de antreprenoriat. Ce mai face băiatul tău?
Fiul meu este un tânăr, să spun nu încă antrepreor, pentru că echipa lui este foarte mică, dar măcar un freelancer, și are deja un an de activitate la proparia companie, pentru că a făcut skip de la facultate, adică nu s-a dus la facultate în primul an ca să-și pună pe picioare un business. Îi merge bine, însă, ca orice om la început de drum, muncește și ori de câte ori vorbim „mama am treabă, am o întâlnire„, pentru că așa este când începi să fii implicat într-un business, treaba nu se termină niciodată.
Citește și: Anca Țurcașiu, superbă la Petrecerea VIVA! 2023. Cât de bine arată artista la 53 de ani
Ce sfaturi i-a dat vedeta în afaceri fiului ei
Care este lucrul esențial pe care fiul tău l-a învățat de la tine, în privința anteprenoriatului?
A învățat de la mine și de la tatăl lui că trebuie să fii foarte serios, pentru că nu este suficient să ai ambiție, trebuie să ai și acea dăruire, să muncești minut cu minut și să pui idealul tău înaintea persoanei tale, să te pui pe tine pe locul doi pentru un timp suficient de lung până când vei ajunge în punctul în care înțelegi că ai demonstrat suficient, că ai reușit și că poți să fii doar tu cu tine.
Ai avut o evoluție fabuloasă și ați parcurs un drum extraordinar de greu, care a fost cea mai mare cumpănă pe care ai întâmpinat-o în calea spre succes?
Chiar dacă sunt mulți oameni care încep afaceri, chiar dacă mulți ajung foarte repede la un succes material foarte bun, totuși, să construiești un brand este cel mai greu lucru, iar acesta nu se poate face în două sezoane, în cinci sezoane, în 10 ani. Nouă ne-a luat 30 de ani, pentru ca Musette să devină ceea ce este astăzi, cel mai iubit brand românesc. Ne-a luat 20 de ani ca să comunicăm că suntem brand românesc, pentru că lumea ne asocia ori cu un brand franțuzesc ori italian, dar de fiecare dată când eram asociați și comparați cu marile case de modă din lume știam că ne-am făcut treaba.
Brandul dumneavostră de încălțăminte este o emblemă a eleganței feminie, cum v-a venit ideea unei astfel de inițiative? Ce ați simțit că lipsește de pe piața românească?
Toate femeile iubesc pantofii și Musette vindea țesături, deci era foarte bine ancorată în lumea modei, lucra cu desgneri haute-couture, participam la toate târgurile de modă. Știam care este direcția în modă cu mult înaintea celorlalți. Apoi, în piața din România, prin 1992, 1994, aproape toate lucrurile lipseau. Nu exista un produs de calitate, altul decât cel al marilor case de modă, însă românii nu își permiteau acele prețuri, cum nu-și permit nici acum, de fapt. Este foarte greu să faci astfel de eforturi. În momentul în care ești bine îmbrăcat și bine încălțat, ți se pare că ești mai bine reprezentat și că poți să fii tu și n-aș vrea ca femeile să piardă aceste bucuri pe care le au.
FOTO: VIVA, Instagram
Mulțumim tuturor celor care ne-au susținut în organizarea acestui eveniment grandios:
Sponsori: PANDORA, JTI, MAGNAPHARM cu brandurile Forcapil si Bio Oil, Dr Fiterman, Herbalife, Disney +
Parteneri: Alexandrion Group cu brandurile Alexandrion Flavours, Brancoveanu, Hendricks, Byzantium si Bottega.