Iasmina Hill și familia ei au fost prinși de un uragan, în Florida: ”Ne-au închis în hotel. Nu puteam ieși niciunde. Au baricadat...” Ce a mai povestit soția administratorului Statuii Libertății/ EXCLUSIV

Iasmina Hill si familia ei au scăpat la mustață de un uragan din Florida, dar au fost prinși de 'furia naturii în urmă cu câțiva ani. Soția milionarului Bradford Aaron Hill a povestit că, la un moment dat, chiar a fost copleșită de teamă, dar și că angajații hotelului unde s-au adăpostit s-au comportat ireproșabil cu ei.

CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE SEPTEMBRIE, GRATIS, AICI

Iasmina Hill si familia au ratat' la mustață uraganul din Florida. Acum câțiva ani însă, românca a trecut prin momente de coșmar și a vorbit despre spaima care a curprins-o când s-a temut cu adevărat pentru ea și familia ei.

IMG-20241007-WA0008IMG-20241007-WA0008

Citește și: De ce Iasmina Hill își aduce soțul, pe Bradford Hill, administratorul Statuii Libertății, în fiecare în an, în vacanță în România: „De la ciolan la mici, la sarmale, el mânâncă de toate! Ba chiar a învățat…' / Sunt căsătoriți de 6 ani și este o diferență de vârstă de 35 de ani între ei

Citește și: Cum s-au cunoscut românca Iasmina Hill și milionarul-administrator al Statuii Libertății. Au împreună 2 copii

Citește și: Cleopatra Stratan și Edward Sanda, despre experiența lor în Asia Express: „O lecție frumoasă din care am avut ce învăța și n-am mai repeta-o niciodată. Show-ul scoate la suprafață…'. Ce au spus despre Sonia Simionov / EXCLUSIV

Citește și: Admiratorii, colegii și prietenii regretatei Stela Popescu au acoperit cu flori mormântul actriței, la șapte ani de la moartea ei. Cum arată acum locul de veci lăsat în trecut în paragină / EXCLUSIV

Prin ce au trecut Iasmina Hill și familia ei

Iasmina Hill, românca noastră din Statele Unite, care este soția milionarului Bradford Aaron Hill, administratorul Statuii Libertății de la New York, a petrecut o vacanță de câteva zile la Disney. Frumoasa blondină s-a bucurat nespus de cele câteva zile cu familia.

'Am fost patru nopți în Disney cu toată familia, cu părinții mei. A fost foarte frumos. Am avut parte de o vreme perfectă. Chiar acuma vine ceva uragan în Florida și l-am ratat la mustață. Am stat o zi la piscină și trei zile am făcut parkour una după alta, ceea ce a fost cam mult pentru copii. În ultima zi, deja nu au mai putut.

Am stat la un hotel foarte frumos care făcea parte din Disney Resort. Am putut lua autobuzul foarte ușor să ajungem la Disney. Pentru că e foarte greu de ajuns dacă nu stai într-un hotel Disney. Trebuie să iei un tren, un ferry… Dar dacă stai într-un hotel al lor, ai un autobuz special al lor și te lasă direct în parc.', a povestit Iasmina Hill pentru viva.ro.

Iasmina Hill: 'Brad ne-a făcut o surpriză…'

'Și în prima zi în care am fost acolo, Brad ne-a făcut o surpriză și ne-a luat un card VIP și am putut intra în fața tuturor peste tot. De obicei, timpul de așteptare e cam 50 de minute, 70 de minute, 120 de minute, ca să te dai un minut pe o chestie. Și cu VIP Gade am putut intra în față și am mers direct. Am făcut tot parcul în câteva ore. Am avut timp să mâncăm un prânz, cina, a fost perfect.

Apoi am fost la Micky Mouse Haloween Party, care e în același parc dar e cu tematică de Haloween. Toți se îmbracă în ceva 'scarry', iar copiii sunt extaziați. La final a fost un foc de artificii superb. A doua zi am făcut alt parc care are alte lucruri care le plac copiilor, printre care și Frozen, și Ratatouille. Te poți plimba în jur, să mănânci și să bei din toate părțile lumii. Sunt terase mici cu tematici pentru copii.', a mai spus Iasmina Hill, pentru viva.ro.

Iasmina Hill: 'Sunt zece case bântuite…'

'A doua zi seara, eu și cu Brad și cu mama am fost la Halloween hall night, care e ceva foarte faimos aici. Sunt zece case bântuite făcute special pentru perioada aceasta de Haloween, în care ies animatoare și oameni mascați să te sperie. Au fost anumite case care s-au bazat pe filmele horror care au avut succes anul trecut și anul acesta.

Cea mai 'scarry' pentru noi a fot 'A Quiet Place'. Ne-am speriat destul de tare. În rest eu cu Brad nu ne-am speriat, dar mama a tot țipat. Am avut și aici un card VIP de intrare, ca să nu așteptăm. Noi am făcut toate casele în câteva ore. De obicei mergeam la Haloween, dar acum, cu copiii nu mai putem.', susține Iasmina Hill.

Iasmina Hill: 'A fost o vacanță perfectă'

'Și a treia zi am rămas doar eu cu copiii și cu părinții și dădaca. Brad a plecat. A avut o reuniune cu colegii lui din liceu. Nici nu mai știu câți ani a făcut de la terminarea liceului. Și am rămas numai noi și am repetat câteva locuri în parc. Am terminat ziua mai devreme, pentru că cei mici erau rupți de oboseală și nu mai puteau.

Ne-am întors la hotel și ei au rămas cu dădaca, iar eu cu părinții am ieșit la un bar. Așa că a fost o vacanță perfectă. A fost super. Am spus că nu mai fac greșeala să fac parc după parc și tot nu mă pot ține. Dar e obositor să faci parc după parc cu copiii după tine la 35 de grade, și mai era și umezeală. Dar e foarte frumos. Acum suntem în Manhattan, înapoi la școală. Abia am trezit copiii de dimineață.', a mai spus aceasta.

Iasmina Hill: ''Acum doi ani când, am fost în Disney, am prins uraganul'

'Acum doi ani când am fost în Disney, am prins uraganul. Am uitat cum se numea, dar ne-au închis în hotel. Nu puteam ieși niciunde. Au baricadat hotelul, băncile, cu tot felul de chestii de siguranță. Hotelul din Resortul Disney a avut grijă să compenseze. Ne-a dat mâncare gratuită și băutură să compenseze faptul că eram blocați în hotel. A fost foarte frumos din partea lor. A fost o experiență unică, puțin stresantă.

Și anul acesta, am plecat cu o jumătate de zi înainte să vină uraganul. Am plecat dimineața și uraganul a venit seara. Am fost la Disney în Florida, pentru că acela e cel mai mare, în Orlando. Nu am fost în California.', a mai spus Iasmina Hill, frumoasa româncă care trăiește în State și e căsătorită cu milionarul Bradford Aaron Hill, administratorul Statuii Libertății de la New York, cel care a câștigat pentru încă 12 ani de acum încolo dreptul să se ocupe de Statuia Libertății.

Foto: arhiva personală.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.