Irina și Răzvan Fodor au fost prădați de hoți pe plajă, în Vama Veche. Ce au pățit în vacanță: "Eu dormeam în nisip, Fodor lângă mine. Cineva mi-a furat..."

Irina și Răzvan Fodor, prădați pe plajă, în vacanță. Atunci când nu sunt ocupați cu proiectele profesionale, cei doi își creează amintiri frumoase de familie în vacanțe exotice. Una dintre evadările lor în doi, care a avut loc pe litoralul românesc, nu s-a terminat prea bine însă…

CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE SEPTEMBRIE, GRATIS, AICI

Atunci când nu sunt ocupați cu proiectele de televiziune, dat fiind că sunt pasionați de călătorii, Irina și Răzvan Fodor schimbă peisajul și se relaxează, de cele mai multe ori în destinații exotice. La începutul relației lor însă, într-o escapadă în Vama Veche, cei doi au avut parte de o experiență neplăcută.

Irina și Răzvan Fodor, prădați de hoți pe plajă, în vacanță: „Eu dormeam în nisip, Fodor lângă mine și…'

În 14 ani de căsnicie, Irina și Răzvan Fodor au adunat o mulțime de amintiri frumoase din vacanțe, dar una dintre ele și-o amintesc și acum, dat fiind că au fost prădați de hoți, pe plaja din vama veche, după ce, răpuși de oboseală, au adormit pe nisip. Au rămas astfel fără telefonul mobil, unde aveau niște fotografii prețioase pentru ei.

Citește și: Cum arăta Răzvan Fodor la începutul carierei. Avea un look rebel și se iubea cu modelul Catrinel Menghia

Citește și: Angela Rusu a fost operată și i s-a extirpat o tumoare renală. De ce a fost internată ulterior la o clinică de psihiatrie: „Luam câte 10 pastile pe zi, dar tratamentul era greșit. Riscul de sevraj…

Citește și: Justin Timberlake vine în România, pentru prima dată! Cât costă biletele la Electric Castle 2025 și ce înseamnă Black Ticket care ajunge la 5 mii de euro

„Nu am avut răbdare, am plecat cu Fodor de acasă cu o zi înainte de a ne caza. Am spus, nu contează, plecăm în seara aceasta, în noaptea aceasta ne distrăm pe acolo și dormim puțin pe plajă până a doua zi la 12 când trebuia să face check-in-ul. Așa am făcut, am ajuns acolo și am dormit pe un puf din acela, un fotoliu pe plajă.

Cineva mi-a furat telefonul. Nu dau cu parul, cu piatra, poate că l-am pierdut în nisip. În acel telefon aveam niște poze cu mine și Fodor de la început și le-am pierdut. A plecat telefonul… Bine, era prea la îndemână. Eu dormeam în nisip, Fodor lângă mine și telefonul lângă noi. Striga pur și simplu (n.red. telefonul), se simțea abandonat’, a declarat Irina Fodor pentru spynews.ro.

Cum s-au cunoscut Irina și Răzvan Fodor

Cei doi sunt împreună sunt căsătoriți din 2010 și au o fiică superbă, acum adolescentă. S-au cunoscut pe pe când ea era studentă la Facultatea de Jurnalism, iar el, star rock. Diferența de 13 ani dintre ei i-a făcut pe mulți să nu dea șanse relației lor, însă testul timpului, pe care Irina și Răzvan l-au trecut cu brio, dovedesc contrariul. Ea avea 19 ani și el 32 când s-au văzut pentru prima oară. Pe atunci, ocazional, Irina făcea figurație specială la Buftea și astfel l-a cunoscut pe Răzvan.

„Eram în căutarea unei iubite. Ieșeam pur și simplu pe stradă. Am avut și blind date-uri, mă știa lumea de la televizor… Până într-o zi, când am dat de ea. Jucam în Buftea la un serial și ea făcea figurație specială. Era studentă la Jurnalism, dar mai făcea figurație ca să mai câștige un ban. Când am văzut-o, mi-a căzut capul. Am terminat ziua de filmare și m-am dus la ea și i-am spus că dacă vrea o duc eu acasă. Și ea mi-a spus NU’, a povestit Răzvan Fodor, cu ceva timp în urmă, la Antena Stars.

Cucerirea Irinei nu a fost simplă pentru Răzvan, care, altfel, era un bărbat extrem de vânat de doamne și odmnișoare. Artistul nu a renunțat însă și, în cele din urmă, eforturile sale au fost încununate de succes.

„Ne-am reîntâlnit după multe luni. Eu eram curios, simțeam că vrea să mă păcălească cu ceva. La prima întâlnire am văzut în geanta ei o carte. Am crezut că nu e adevărat. Ne-am mai întâlnit o dată, de două ori, voiam doar să o ascult. Mereu apărea altă carte.

Ea și acum are aceeași problemă, ca să zic așa. În vacanțe trebuie să o lași în pace, are mereu cărți pe care le citește în câteva zile. Într-un final, am luat-o în gașca mea de prieteni. Și am văzut că are un umor gros. Și i-am zis că plec în India la final de an și că dacă vrea îi iau un bilet de avion.

Și a venit cu mine și am făcut toată vacanța de o lună la picior. Și atunci mi-am zis că ea trebuie să fie nevasta mea’, a mai povestit Răzvan Fodor.