Iulia Albu are o comunitate uriașă pe rețelele de socializare, însă nu acceptă orice fel de colaborare, de dragul banilor, așa cum susține că fac alte vedete. Criticul de modă nu a dat nume, însă susține că ea nu procedează așa, are și o agenție care o ajută cu campaniile care îi sunt propuse și îi atacă pe cei care se vând pentru „trei covrigi uscați”.
CITEȘTE REVISTA VIVA! DE IANUARIE, GRATIS, AICI!
Iulia Albu nu acceptă să promoveze orice, deși spune că s-a confruntat cu astfel de propuneri și verifică foarte bine înainte de a accepta o colaborare în care să-și folosească imaginea. Criticul de modă nu înțelege cum anumite vedete și persoane publice din România își vând imaginea foarte ușor celor care „cred că pot cumpăra pe oricine”.
Iulia Albu critică vedetele care fac reclamă la orice, pentru bani
Iulia Albu este și influencer, pe lângă alte activități profesioanale pe care le are de mulți ani. Are peste 312.000 de urmăritori pe Facebook, iar pe Instagram e urmărită de 542.000 de fani. De-a lungul anilor, ea a promovat și a făcut diverse campanii pe rețelele de socializare, însă le critică pe acele vedete care se implică în orice fel de proiect, doar de dragul banilor.
„Chirurgia estetică nu mai este de mult timp un subiect tabu. Și nici nu ar trebui să fie. Nu cunosc nicio persoană publică de sex feminin care să nu apeleze, periodic, măcar la proceduri noninvazive. Este trist însă că unii ar promova orice, pentru trei covrigi uscați.
Și aici mă refer mai ales la cei ce preaslăvesc intervenții cu rata de succes discutabilă, executate prin scări de bloc de persoane necalificate. Procesul prin care alegi doctorul, care din punctul meu de vedere trebuie să fie chirurg estetician, nu doctor generalist și nici cosmeticiană, trebuie să includă neapărat un background check al acestuia/al acesteia.
Dar și o informare corectă în legătură cu ce ai nevoie REAL. Nu ce ai văzut tu pe TikTok și crezi că ți se potrivește. Operațiile se fac în spital nu în săli cu plante în ghivece și odorizante de cameră', a declarat Iulia Albu, pentru cancan.ro.
Spune că ea are o agenție care o ajută, dar se și documentează pe cont propriu despre produsele sau afacerea ce i se propune pentru promovare.
„Mai grav este că unii cred că pot cumpăra orice și pe oricine. Și, în 99 la sută dintre cazuri, au, din păcate, dreptate. Mi se propune și mie tot timpul. Dar nu promovez produse sau businessuri pe care nu le cunosc. Eu am o agenție care face selecția. Apoi o analizez și eu', a mai zis ea.
Citește și: Survivor România All Stars 2024. Relu Pănescu a părăsit emisiunea
Iulia Albu îl condamnă pe Cătălin Măruță pentru filmările cu Eva, fiica lui
De la lansarea în cinematografe a filmului „Tati part-time', în care Eva Măruță și actorul Alex Bogdan au rolurile principale, familia Măruță e în centrul atenției. Mulți îi felicită pentru debutul fiicei lor, care are 8 ani, în actorie, în timp ce alții îi critică și îi acuză de nepotism.
Iulia Albu îl critică pe Cătălin Măruță pentru unele filmări cu Eva Măruță, în care fetița de 8 ani își face rutina de îngrijire a pielii.
„Văd zilele acestea foarte mult hate-uri și acuzații de nepotism. Fondate sau nu, vorbim despre un copil. Am fost însă oripilată să văd cum acest copil de 8 ani este filmat de tatăl ei în timp ce își face „skin routine„.
Și aș vrea să fie foarte clar că așa ceva este îngrijorător. Un copil de 8 ani nu are de ce să fie încurajat să folosească creme de față. Și în niciun caz nu ar trebui sugerat că așa ceva ar fi normal', a zis Iulia Albu, care crede că nu e o problemă că Eva Măruță joacă în filmul „Tati part-time'.
„Această glamourizare a absurdului poate naște monștri. Și cred că există o responsabilitate cel puțin teoretică a celor care orchestrează aceste scene de un ridicol grotesc. Faptul ca a fost distribuită într-un film nu mi se pare o problemă, în sine. Nu este nici primul, nici ultimul copil de vedetă care are anumite oportunități', a mai zis ea.