Din dorința de a scăpa de frica de zbor, Mihai Mărgineanu s-a făcut pilot și și-a cumpărat și avion. Prin urmare, artistul merge la concerte cu avionul personal pe care îl pilotează chiar el și chiar dacă oamenii au senzația că se scaldă în lux, Mihai Mărgineanu spune că nu este deloc așa.
CITEȘTE REVISTA VIVA! DE MARTIE, GRATIS, AICI!
Ardiles din Las Fierbinți povestea anul trecut, într-un interviu pentru VIVA!, cum a descoperit o „ușă către o lume superbă și plină de pasiune”, zborul. Mihai Mărgineanu susține că nu este deloc scump să deții un avion și nici să fii foarte bogat pentru a-ți cumpăra o astfel de „jucărie”.
Mihai Mărgineanu merge la concerte cu avionul personal
Mihai Mărgineanu a declarat, acum ceva timp, că şi-a luat licenţă de pilot şi că şi-a cumpărat un avion cu patru locuri pentru a ajunge mai rapid la concerte.
„Am zburat, am şi un avion pe care mi l-am cumpărat din banii mei proprii şi personali. Este un avion cu patru locuri, un Cessna 172 November, cu care eu mă duc la concerte, pentru că ţara noastră e mică, dar neavând autostrăzi se transformă într-o ţară mare. Fur un pic din timp', a declarat Mărgineanu.
A avea un avion cred unii că este un lux. Nu este un lux, este mai ieftin decât o maşină cu un far mai ciudat, se întreţine mai ieftin decât o maşină nu neapărat scumpă şi îţi dă satisfacţiile pe care nu ţi le dă nicio maşină sau nicio şampanie desfăcută într-un club de fiţe, a mai spus acesta.
Interpretul lui Ardiles din serialul „Las Fierbinţi a mărturisit că există două motive pentru care nu face transport de pasageri. Unul dintre ele este lipsa de timp, iar celălalt faptul că în momentul actual câştigă mai mulţi bani decât un comandant de Boeing 747 de la Emirates.
„Sunt pilot comercial. În meseria de pilot de avion sunt mai multe categorii. Una este cea de pilot de linie de transport pasageri, care este o clasă specială – APTL', a relatat Mărgineanu. Eu nu pot să îmi permit să fac transport de pasageri din lipsă de timp şi din faptul că în momentul actual, luând-o mercantil, câştig mai mulţi bani decât un comandant de Boeing 747 de la Emirates, să zicem, a mai spus Mărgineanu atunci, la Digi24.
Citește și: Cum a primit Mihai Mărgineanu rolul Ardiles din Las Fierbinți:„Prestațiile urmau a NU fi plătite’/ EXCLUSIV
Cum a decis Mihai Mărgineanu să se facă pilot de avion
Mihai Mărgineanu a absolvit Facultatea de Management, în 6 ani, și s-a împiedicat' în anul 2 al Facultății de Inginerie a Instalațiilor. Acesta a lucrat în vânzări, și-a dezvoltat o afacere în Construcții și mai apoi, sfătuit de prieteni, s-a lansat în muzică. În prezent, jonglează cu 3 profesii: este cântăreț, actor și pilot de avion.
Mihai Mărgineanu dezvăluia, pentru cititorii VIVA!, că frica de zbor l-a determinat să se facă pilot.
Totul a început din frica de zbor. Mi se părea că cei mai frumoși oameni sunt ăia care zboară, pentru că eu îmi făceam 300 de cruci pe minut, de la decolare până la aterizare. Și eram terifiat de avioanele de linie în care mai călătoream din când în când și cât mai rar posibil. După care… s-a ivit ocazia: puteam învăța să zbor cu un avion, la o școală de zbor privată, Școala de Aviație Comercială de la Tuzla, „Tudor Greceanu. Problema era mărișoară: costa vreo 8000 de euro și dura destul de mult. Și ăsta era doar începutul.
Am intrat în școală și n-am mai ieșit de atunci. Pentru că am deschis o ușă către o lume superbă și plină de pasiune. O lume cu oameni mult mai frumoși decât în orice alt domeniu. Unii sunt mai frumoși decât mulți frumoși din lumea artistică. După ce am luat PPL – prima licență către ATPL (airline transport pilot licence) – mi-am dat seama că nu mă voi mai opri din învățat până nu se termină tot „învățatul de pe lume. Atunci mi-am propus să fac din „zburat un motiv de a se îndrăgosti soția mea din nou (de mine, evident).
Numai că, deși a zburat de multe ori cu mine la manșă, ea nu este atât de impresionată de asta. Exact ca Shania Twain: „OK, and you are Brad Pitt. So what?! Inițial, voiam să merg la BlueAir, pentru care am un respect deosebit, dar cu tristețe mi-am dat seama că, dacă alegeam asta, trebuia să renunț la tot ceea ce făceam cu mare drag: muzică, film, spectacole, să renunț la trupa mea, care îmi este a doua familie, și… să intru în „armată. N-am putut să iau o decizie. Între timp, am făcut 52 de ani și e mai greu să lucrezi cu unul care nu prea se mai impresionează de la o floare cu care nu se face primăvară. Am cotit-o către F. I. (adică, flight instructor)„, ne declara Mihai Mărgineanu anul trecut.