Ce sacrificii a făcut Mihai Sturzu pentru a deveni comandant de aeronavă, după ce a renunțat la muzică. Mihai Sturzu a devenit cunoscut la începutul anilor 2000, ca membru al trupei Hi-Q, alături de Dana Nălbaru și Florin Grozea. După destrămarea formației, fiecare dintre membrii a luat-o pe drumuri diferite. Mihai Sturza s-a îndreptat către o profesie cu totul diferită de cea de artist. Mihai Sturzu este, în prezent, comandant de aeronave și mărturisește că a avut încă din copilărie o pasiune pentru avioane.
CITEȘTE REVISTA VIVA! DE MAI, GRATIS, AICI!
Ce sacrificii a făcut Mihai Sturzu pentru a deveni comandant de aeronavă, după ce a renunțat la muzică. La începutul anilor 2000, trupa Hi-Q făcea furori, datorită celor trei membri tineri și talentați: Dana Nălbaru, Florin Grozea și Mihai Sturzu. Proiectul muzical a avut succes o vreme, apoi formația s-a destrămat, și membrii și-au construit cariere de succes în complet alte domenii. Mihai Sturzu s-a îndreptat către profesii complet diferite de cea de artist. După o scurtă activitate în politică, Mihai Surzu a devenit comandant de aeronave, fiind pasionat încă de mic de avioane.
Ce sacrificii a făcut Mihai Sturzu pentru a deveni comandant de aeronavă, după ce a renunțat la muzică
Mihai Sturzu și-a luat brevetul de zbor, iar din această primăvară este comandant de aeronavă. Fostul membru al trupei Hi-Q este printre cei mai tineri angajați pe linia celui mai mare operator aviatic de tip low-cost din Europa de Est.
„Nu au fost mari emoții (la examen – n.r.). Pe scurt, acum, după trecerea examenului, când urc în cabină, mă așez în stânga, iar nu în dreapta.
Citește și: Cum a dat faliment Irinel Columbeanu, fiind milionar în euro: „A generat tocarea întregii mele averi'
Citește și: Emisiunea lui Ţopescu Jr. la TVR are target de audienţă 0,00%. Ce salariu primește Sebastian Felix Țopescu
Așa a fost să fie! Nu mai e nimic de spus despre ce a fost. Grija față de pasageri e aceeași. Nu s-au schimbat esențial datele problemei. Tot ce am de făcut e aproape la fel ca și mai înainte. Să mă simt bine la manșă și să-i duc pe cei care călătoresc în același avion cu mine cu bine, la casele și destinațiile lor’, a menționat Mihai Sturzu, pentru Playtech.
Mihai Sturzu a susținut o serie de probe riguroase pentru a deveni comandant de zbor
Pentru a deveni comandant de zbor, Mihai Sturzu a fost nevoit să înregistreze cel puțin 3.500 de ore de zbor la manșa avioanelor și să susțină mai multe examene.
„De obicei, acest examen are un prag minimal de 1.500 de ore de zbor. Numai că, în compania în care lucrez, acest prag e mult mai sus, de 3.500 de ore. În plus, pe lângă atingerea acestui barem, mai am de susţinut multe alte provocări. E practic o suită de examene, şi prin tot felul de simulatoare, şi în cockpit, adică în cabina piloţilor. Ceea ce contează e că la finele tuturor acestor examene voi face marea schimbare’, a declarat el încrezător.
Mihai Sturzu: „A zbura a fost un vis din copilărie'
Mihai Sturzu a mărturisit că a fost fascinat de aviație de când era copil și a visat dintotdeauna să zboare cu avionul.
„A zbura a fost pentru mine un vis foarte vechi, din copilărie. Aveam vreo zece când mi s-a născut această pasiune. Eram un puşti din Braşov care a trăit primii zece ani ai vieţii sale într-un regim în care ştiam, până şi la vârsta aceea, că nu am dreptul la paşaport şi ca atare că nu voi putea vizita vreodată lumea. Despre care nici nu ştiam mare lucru, ci doar intuiam cu ajutorul imaginaţiei vârstei de atunci!’, a mai adăugat Mihai Sturzu, pentru aceeași publicație.
FOTO: facebook