O postare Netflix despre Insula Iubirii a stârnit un val de reacții amuzante pe internet, ieri-seară, în timp ce la Antena 1 se difuza ultimul episod al reality-show-ului. Postarea a primit peste 20.000 de like-uri și peste 6.000 de comentarii ilare din partea unor instituții, influenceri și vedete, viralizându-se în scurt timp.
CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE IULIE GRATIS, AICI
Nebunia a pornit de la o postare Netflix – „Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire. Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit” – care a primit ulterior comentarii de la zeci de branduri, instituții ale statului, artiști, influenceri, dar și oameni obișnuiți, acestea făcând deliciul internauților. Fiecare și-a promovat business-ul sau instituția în stil propriu, umorul fiind însă punctul comun.
O postare Netflix despre Insula Iubirii a stârnit un val de reacții amuzante pe internet
Insula Iubirii, devenită emisiune-fenomen, a avut ieri-seară ultimul episod, motiv pentru Netflix să facă o postare amuzantă, dar reacțiile publicului au depășit orice așteptări. Instituții bancare, branduri diverse, publicații online, echipe de fotbal, artiști, oameni de televiziune și politicieni… practic o Românie întreagă a intrat în acest joc, unde umorul a fost laitmotivul și nu puțini au intrat pentru a-și face reclamă. Printre primii care au comentat s-a aflat Ministerul Afacerilor Interne:
„Lăsați televizoarele în pace! Pentru cine vrea adrenalină, facem angajări și vă arătăm cum se sparg ușile la 6 dimineața… ușile acelea care chiar merită!”.
Nu au rămas datori nici cei de la ISU:
„Oare să intervenim cu apă sau să lăsăm drama să ardă până la final?', a scris Inspectoratul General pentru Situații de Urgență.
Echipa națională de fotbal a României a fost, de asemenea, prezentă, cu un comentariu spumos:
„Să aveți în vedere, dacă îl spargeți, că nu mai sunt foarte multe bilete la meciul cu Lituania. E primul meci acasă cu Mircea Lucescu selecționer. Și #GeneratiaDeSuflet are băieți frumoși”, a fost mesajul lor.
A urmat mesajul fotbaliștilor de la FC Universitatea Cluj:
„Nu-i bai, că mai bine vezi meciurile pe stadion. Fă-ți abonament la U și nu mai ai grija televizorului„, au răspuns aceștia la mesajul Netflix.
„Dacă cineva s-a ars la bonfire suntem noi aici sa acordam Primul Ajutor”, a transmis Crucea Roșie.
Artiști și influenceri au comentat mesajul Netflix legat de Insula Iubirii
Cel mai scurt mesaj, dar care a strâns rapid mii de like-uri, a fost cel al lui Florin Ristei: „Vând BMW”, urmat de cel al colegului și prietenului său, Speak: „Nu vă faceți griji că și Netflix și Fiertzi se văd și pe telefon. Cel mai important este să nu aruncați cu telefonul în TV. Vă pupăm!”, a scris artistul.
„Chullo, băeț! Erea și ei emoționați, că vorbea în public. Luați un calmogen, cu dicția vi-i rezolv până la samset, a comentat Melania Medeleanu.
Nici Otravă nu s-a lăsat mai prejos: „Eu am început să adun buletinele pentru creditele la televizoare de la Altex”, a comentat bloggerul cu umor, urmat de faimoasa Jamilla: „Și te mai poti uita pe YouTube la rețetele Jamilei: Mai faci un papanaș, un lava cake, o măslină, o atenție!”.
Unul dintre cele mai amuzante comentarii a fost cel al colegilor de la Cancan: „Nu vă dezahardați să spargeți TV-ul. Oricum aflați de la noi tot ce s-a întâmplat”.
„Dacă vrei să fii alandala și coco jambo fără să se vadă la TV, te așteptăm pe radio. We dont KISS & tell!”, au scris cei de la Kiss FM.
„Dacă domnul Țiriac dă televizoare gratis o să aflați prima dată de la noi!”, a comentat Gazeta Sporturilor.
Un alt mesaj ilar a fost cel al lui Virgil Ianțu, însoțit de un meme savuros: „Răspuns final, sunam un prieten sau întrebam publicul?”
Nici Comisia Europeană în România nu a rămas datoare… „Tocmai de aceea, în UE a fost adoptată Directiva privind dreptul la reparare”, au scris reprezentanții instituției.
„A fost un Vino, du-te' între Cornel și Iustina dar la final s-a oprit Bumerang-ul' la ei doi„, a transmis trupa Vunk.
Temptation Island a conchis: „Conexiunea cu TV-ul tău nu poate fi distrusă. Începe Asia Express duminică, dragă Netflix”.