Oana Roman, revoltată după ce a fost acuzată că a promovat “Brânza Regelui”: ”Eu spre deosebire de ceilalți măcar m-am prins și l-am reclamat...”

.

Oana Roman, revoltată după ce a fost acuzată că a promovat Brânza Regelui'. Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că în urmă cu câteva zile, Oana Roman și mai mulți influenceri cunoscuți din România au căzut în plasa YouTuber-ului Nicknamedpete, care le-a trimis spre testare „Brânza Regelui„, fiind vorba despre o farsă și o bucată de brânză cumpărată din piață. Ei bine, acum vedeta face primele declarații și lămurește situația deloc plăcută în care a fost implicată!

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE OCTOMBRIE, GRATIS, AICI!


În urmă cu câteva zile, YouTuberul „Nicknamedpete a recunoscut faptul că a păcălit mai mulți influenceri, printre care se numără și Oana Roman. Acesta a spus pe contul lui personal cum a făcut totul pas cu pas și strategiile pe care le-a pus în aplicare. Mai precis, s-a dus prin Piața Obor, de unde a luat până la urmă o brânză camembert, de doar 7 lei. A ambalat-o într-o hârtie simplă maro, legată cu o sfoară și închisă cu un sigiliu. A pus și o sticlă de vin, s-a dat drept șofer de la Curtea Regală, astfel că a păcălit mai multe persoane publice.


Citește și: Oana Roman și Ana Morodan, păcălite cu „brânza Regelui Charles al III-lea’ de YouTuberul Nicknamedpete: „Eu nu am căzut în plasă. M-am prefăcut. Acest infractor…’

Citește și: Cum i-a ironizat Florin Piersic jr. pe influencerii păcăliți să promoveze „Brânza regelui': „Ideea este că și eu sunt influencer și nu am primit o mostră din brânza asta regală'


Citește și: Cine este Ada Galeș de la America Express 2023. A moștenit talentul artistic de la mama ei

Citește și: Cum arăta Răzvan Fodor la începutul carierei. Avea un look rebel și se iubea cu modelul Catrinel Menghia

Oana Roman, revoltată după ce a fost acuzată că promovat Brânza Regelui’

Oana Roman a spus și pe paginile ei de socializare, însă a precizat și în mod public, faptul că din punctul ei de vedere nu este vorba despre o promovare la mijloc. Ba mai mult, a explicat cum s-a întâmplat totul pas cu pas, cât și faptul că ea doar a fost entuziasmată de scrisoare primită inițial, însă mai apoi a sesizat că lucrurile nu sunt în regulă și a luat măsuri în privința YouTuber-ului Nicknamedpete.


Trebuie foarte clar stabilit un lucru: faptul că acest băiat a prezentat povestea în mod eronat și în mod intenționat mincinos, pentru că: Nu era vorba despre a promova un produs. Era o scrisoare care era o invitație la un eveniment, scrisoare care era însoțită de un pachet în care erau două produse: o sticlă de vin și o bucată de brânză, care nu avea siglă și nu avea brand.

A promova un produs  înseamnă a spune: produsul care se numește X, care este, se vinde sau se cumpără de pe site-ul Y. Asta înseamnă a promova un produs! Acel pachet și acea scrisoare nu aveau ca scop promovarea unui produs, adică îndemnarea celor care te urmăresc să cumpere dintr-un loc sau de pe un site sau dintr-un magazin sau de pe o pagină de Facebook/Instagram, ce vreți voi, un produs.


Era un cadou primit ca și însoțitor, dacă vreți, al unei invitații la un eveniment. Deci  orice altceva este eronat. Faptul că toate televiziunile de știri și toate ziarele au preluat această informație spunând că cei care au primit pachetul au  promovat un produs, pur și simplu au mințit pentru că  nu era vorba despre a promova un produs.„ a spus Oana Roman pentru Ciao.ro.

Oana Roman susține că nu a promovat ‘Brânza Regelui’

Oana Roman a explicat că ea nu a promovat ‘Brânza Regelui’, ci doar a postat coletul primit, cum face cu multe altele, fără a fi vorba despre vreo promovare la mijloc. Vedeta susține că nu avea cum să promoveze acest produs, mai ales că nu exista un brand sau un site asociat pentru reclamă, unde fanii să aibă acces și să poată cumpăra.


Repet și vreau să se rețină foarte clar acest aspect: a promova  un produs este a spune că  produsul de la brandul cutare, de la producătorul  X, fabrica X, Y,  Z, sau site-ul, magazinul care distribuie acest produs se găsește pe site-ul Y. Nu a fost vorba despre așa ceva. Nu au fost îndemnați urmăritorii să meargă să cumpere acest produs, nici din online nici dintr-un magazine fizic pur și simplu pentru că nu avea nicio siglă și pentru că scopul acelui pachet nu era de a  promova un produs ci despre a fi înștiințați de o invitație la un viitor eveniment.


Escrocheria și minciuna era doar faptul că acel personaj s-a dat drept reprezentant al Casei Regale a României,  chiar dacă a scris Curtea Regală, mă rog, e fix același lucru, iar farsa de fapt la bază, asta era, și anume că nu reprezenta pe nimeni care să aibă legătură cu Familia Regală. Nu, despre produs, despre produs nu era vorba!’, a ținut Oana Roman să lămurească exact situația care s-a creat în jurul acestui subiect.


Oana Roman: ‘Eu spre deosebire de ceilalți, măcar m-am prins că nu era în regulă’

Oana Roman a ținut să explice că spre deosebire de ceilalți influenceri care au fost și ei păcăliți de YouTuberul Nicknamedpete, ea și-a dat seama că lucrurile nu sunt ok, astfel că nu a promovat acest produs din perspectiva ei. Ba mai mult, susține că i-a pus numeroase întrebări celui care a făcut această farsă și l-a și reclamat. De asemenea, a precizat că nu a desfăcut ambalajul cu brânza, ci doar s-a arătat entuziasmată de invitația pe care a primit-o inițial.


Eu, spre deosebire de ceilalți, măcar m-am prins că nu era în regulă și l-am și reclamat pe om și l-am și luat la întrebări. Dar despre a promova un produs nu a fost vorba și sunt șocată de faptul că absolut nimeni nu a stat să  gândească 30 de secunde acest aspect. Bașca că eu  produsul ăla nici măcar nu l-am desfăcut din ambalaj.

Se și vede lucrul ăsta dacă stați să vă uitați atent. Nu l-am luat în considerare prea mult pentru că practic scrisoarea  era, hai să zicem, interesantă la început, după care mi-am dat seama că de fapt nu era ceva în regulă și de aceea am făcut ce ați văzut voi în acele două poze pe care le-am trimis!’, a mai completat Oana Roman.

Sursă foto: Facebook / Instagram