Prin ce peripeții a trecut Armin Nicoară pe Muntele Athos, înainte de a ajunge la Mănăstirea Sfânta Ana: "E infernal..."

Armin Nicoară și-a dorit de mult timp să ajungă pe Muntele Athos, iar zilele trecute a decis împreună cu colegii din grupul muzical să viziteze mănăstirea. Cu toate astea, artistul a trecut prin momente de groază după ce s-a rătăcit de grupul său. Armin Nicoară și colegii săi nu au mai găsit drumul către lăcașul de cult.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE MARTIE, GRATIS, AICI!

Prin ce peripeții a trecut Armin Nicoară pe Muntele Athos, înainte de a ajunge la Mănăstirea Sfânta Ana. Armin Nicoară a mers pe Muntele Athos alături de colegii săi din grupul muzical, dar au avut parte de momente îngrozitoare. Aceștia s-au rătăcit de grupul lor și nu mai știau să ajungă la mănăstire. Armin Nicoară a povestit întregul moment pe rețelele de socializare.

339936030_931572764550848_2076361490036310950_n339936030_931572764550848_2076361490036310950_n

Armin Nicoară a vrut să meargă la mănăstirea Sfânta Ana pentru a se ruga. Artistul a spus că cei care doresc să aibă copii sunt sfătuiți să meargă la această mănăstire. Astfel, saxofonistul își dorește să aibă copii cu sotia sa, Claudia Puican, motiv pentru care a decis să urce pe Muntele Athos.

Citește și: Armin Nicoară și Claudia Puican au fost urmăriți în propria casă de un individ periculos: „Era ora 2 noaptea, am înlemnit! Ne-a spus că…'

Citește și:Armin Nicoară și Georgiana Lobonț s-au împăcat, după scandalul divorțului. Cum au fost surprinși împreună: „S-au unit puterile'

Citește și:Andreea Popescu a născut. Prima imagine cu bebelușul

Citește și:Chefi la cuțite 2023 – Sezonul 11. Replici acide între cei trei chefi, la jocul de amuletă: „Atât de disperat pe furăciuni?!'

Armin Nicoară s-a rătăcit pe Muntele Athos

Armin Nicoară și colegii săi de trupă au decis să meargă în vizită la Mănăstirea Sfânta Ana, dar au avut parte de momente terificante. Saxofonistul a împărtășit cu fanii săi din mediul online momentele de groază prin care a trecut pe muntele Athos.

Artistul a mers împreună cu tatăl, fratele și colegii de trupă pentru a vizita mănăstirea și au fost nevoiți să parcurgă 14 kilometri pe jos, prin pădure, pentru a ajunge la Mănăstirea Sfânta Ana. Cu toate astea, artistul și grupul său s-au rătăcit, deși artistul le-a spus că a mai fost în trecut pe drumul acela.

A fost totul ok până, dar problema este că ne-am rătăcit. Drumul este infernal de greu, am mers 14 kilometri. Până acum a plouat și abia acum a dat soarele și doar am urcat pe munte, printre pietre.Trebuie să mergem la Schitul Sf. Ana, până acolo nu este drum de mașină și trebuie să mergem pe jos. Drumul nu este deloc ușor, toată lumea este fericită. Din câte am auzit, prin pădure sunt coioți, șacali. A plouat un pic și drumul nu este deloc ușor', a explicat Armin Nicoară.

Armin Nicoară:”Unii s-au rătăcit iar ghidul nostru încearcă să-i găsească”

Saxofonistul a mai spus că unii dintre colegii săi au vrut să renunțe pe parcursul drumului și s-au îndepărtat de grup. Ghidul care se afla cu Armin Nicoară a încercat să-i găsească pe cei rămași în urmă, iar încele din urmă au reușit să îi contacteze telefonic.

'La început de drum, chiar au fost niște dificultăți, iar unii dintre noi au vrut să renunțe. Eu am zis că sunt ispitele. Acum e o mică problemă, că nu-i mai găsim pe cei din grup. Cei de la biserică, de unde am plecat, ne-au dat doi câini, doi labradori, ei ne-au dus foarte bine, numai că ne-am despărțit că unii nu au mai putut, nu au reușit să țină pasul cu noi, s-au rătăcit. Am prins semnal, i-am sunat… ghidul nostru încearcă să-i găsească. Noroc că mai prindem semnal. Mai cărăm și în spate saci de dormit, haine, mâncare', a mai spus Armin Nicoară.

Armin Nicoară își dorește să devină tată, motiv pentru care a mers la Mănăstirea Sfânta Ana. Cei care vor să aibă copii sunt sfătuiti să viziteze Muntel Athos. „Se spune că cine vrea să facă copii, e bine să se roage la Sf. Ana. Acum, noi tot grupul ne-am dorit să ajungem aici și uite că nu e ușor, chiar deloc. Mai la început de drum chiar au fost niște dificultăți și unii au vrut să renunțe.Eu le-am spus că acelea sunt ispitele. Eu am mai fost o dată, știu despre ce e vorba și eu am trecut peste și este bine', a mai precizat Armin, pentru Wowbiz.ro.

Mai mulți colegi din grup nu au fost pregătiți să parcurgă traseul până la Mănăstirea Sfânta Ana

Armin Nicoară a mai spus că unii colegi din grup nu au fost pregătiți corespunzător să parcurgă cei 14 kilometri până la Mănăstirea Sfânta Ana. Ba chiar, o parte dintre aceștia au alunecat și s-au rănit destul de grav. Pe lângă vremea capricioasă, Armin Nicoară și colegii său au fost nevoiți să care și bagajele.

'Este o perioadă foarte grea pentru tot grupul, cu ispite, cu încercări, am plecat azi dimineață în jurul orei 8:00 spre mănăstirea Sfânta Ana, pe un drum de 15 kilometri. Nu am avut transport pentru că autobuzele nu ajung, că nu ajută drumul. A plouat și tare, torențial. Apoi au intervenit niște probleme, unii colegi au cedat fiindcă nu erau pregătiți. nici cu îmbrăcămintea, nici cu încălțămintea. Au și alunecat, unul dintre ei și-a întors glezna, a fost foarte dificil pentru el să mai urce. Am încercat să-l ajutăm, dar erau și bagajele destul de grele. Noi avem în grup un coleg cu diabet, i-a scăzut glicemia și s-a albit la față', a mai spus saxofonistul.

Sursa foto: Instagram

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.