Relația neștiută dintre Costel Constantin și Marin Moraru. "Fără el, nimic nu mai e la fel"

Oana Pantazi

Pe Costel Constantin și Marin Moraru, în afară de dragostea pentru cinematografie, i-a legat și o frumoasă prietenie, dar și un hobby comun. De 5 ani, de când prietenul său nu mai este în viață, Cornel Constantin a renunțat la el…

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE AUGUST, GRATIS, AICI!

Costel Constantin și Marin Moraru, două nume imense ale cinematografiei românești, au fost legați de o frumoasă prietenie, de-a lungul timpului. Din nefericire, Marin Moraru s-a stins din viață în anul 2016, la vârsta de 79 de ani, după o lungă și grea suferință. Costel Constantin îi simte lipsa și acum lipsa prietenului său, cu atât mai mult cu cât cei doi erau legați de o pasiune comună – pescuitul.

2222222222

Costel Constantin, dezvăluiri despre prietenia cu Marin Moraru

Marin Moraru s-a stins din viață la 79 de ani, după o grea suferință. În urma lui rămân zeci de roluri pe care le-a făcut pe scenele de teatru, de la TNB la Bulandra, Nottara sau Odeon, dar şi filmele regizate de Sergiu Nicolaescu sau Dan Piţa. Costel Constantin a scos însă recent în evidență o latură neștiută a prieteniei ce îl lega de Marin Moraru. Pe cei doi mari actori îi lega o pasiune comună – pescuitul -, de unde se întorceau de fiecare dată cu povești memorabile. De la moartea prietenului său însă, actorul nu a mai pus picioarul pe baltă…

„Am fost născut la Galați și ani întregi pescuitul a fost marea mea pasiune. Mergeam pe baltă cu Marin Moraru, Mircea Albulescu și Amza Pellea. Ne trezeam la 5 dimineața ca să fim acolo devreme. Eu eram cel care pregătea momeala, apoi ne urcam în maşină și plecam. Îi spuneam lui Amza: «Există o baltă a generalilor, păzită de soldați cu puști. Tu te duci și ceri un bon de acces, că mai vii cu doi colegi». Și așa ajungeam noi acolo.

În două, trei ore, ne întorceam cu un portbagaj plin cu crapi! O chemam pe soacră-mea să-i pregătească, apoi fugeam la repetiții, a povestit Costel Constantin pentru Impact.

Citește și: Văduva lui Marin Moraru trăiește o adevărată dramă de 3 ani, de când a murit marele actor. Ultima lui dorință a rămas neîndeplinită!

Citește și: Florin Ristei s-a îmbolnăvit de COVID-19. Cum se simte acum

Citește și: Dani Oțil, scrisoare emoționantă pentru fiul său nou-născut: „Tu NU vei fi un Dani Oțil mai bun. Tu vei fi'

Citește și: Bianca Drăgușanu a apărut cu un ochi roșu la petrecerea VIVA!. Care e motivul: „Nu e vorba despre nicio operație estetică”

Citește și: De ce nu s-a mutat Cătălin Scărlătescu din România, după ce a văzut peste 50 de țări: „Am ajuns la concluzia că…'/ EXCLUSIV

Citește și: Unde locuiește acum Rocsana Marcu și cu ce se ocupă!Au apus vremurile când purta ținute sexy

Pe rând, s-au stins Amza Pellea, Mircea Albulescu și, cu 5 ani în urmă și Marin Moraru. După decesul acestuia, Cornel Constantin nu a mai mers la pescuit.

„Fără el, nimic nu mai e la fel. De la dispariția lui, nu am mai fost la pescuit. Aveam atâtea amintiri împreună. Când băiatul meu a devenit un cunoscut medic chirurg, mi-l amintesc și acum cum se uita la el și îmi zicea: Cum măi, Costele, puștiul ala simpatic e doctorul de acum?”, a mai spus actorul pentru sursa citată.

Cu ce se ocupă acum Costel Constantin

Cunoscut pentru rolurile din telenovelele de la Acasă TV, Costel Constantin a dispărut de ceva timp de pe micile ecrane, dar nu a stat degeaba. Acum ceva vreme, marele actor a fost o perioadă în Turcia, acolo unde a lucrat intens. În ultima perioadă, el s-a ocupat de promovarea unei așezări de pescari din Turcia, Antalya.

Conform declarațiilor sale, el a încheiat un contract de imagine înainte de pandemie care s-a prelungit. Actorul Costel Constantin s-a întors din Turcia pe baza pașaportului verde european, mai ales că s-a deplasat în mai multe locuri. Dat fiind că întotdeauna a fost pasionat de pescuit, actorului nu i-a fost greu să se adapteze în superba stațiune.

„Tocmai m-am întors dintr-un concediu în Belek – Turcia Mi-am făcut pașaportul verde european, precum și toate analizele, cu vaccinul, rapel, anticorpi, tocmai pentru că am avut mute plecări în deplasare, patru, iar în septembrie voi călători și-n Grecia”, declara acesta pentru Playtech.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.