Faptul ca PR-ul presupune imagine implica din partea omului de PR un anumit stil (masina scumpa, ceasuri pretioase, haine de designer etc.)?
Cel mai important este sa ai o imagine curata, decenta si sa inspiri incredere. Nu sunt de parare ca opulenta te poate ajuta la ceva, dimpotriva, clientul nu trebuie sa se simta inferior tie.
Care a fost cea mai mare provocare a ta ca om de PR pana acum?
E o provocare faptul ca vreau sa fac din Eventures una dintre cele mai cunoscute companii de evenimente din Romania.
Te-ai surprins folosindu-te in viata privata de tehnicile persuasive, retorice invatate in PR, pentru a influenta pe cineva?
Comunicarea este cheia in tot, daca poti sa beneficiezi de asta si acasa, te numesti un om norocos!
Cum se impaca statutul de vedeta cu cel de om de PR? S-a intamplat ca partenerii de afaceri sa fie sceptici in privinta ta din cauza faptului ca esti o persoana publica, care merge la evenimente mondene si apare in reviste glossy?
In ceea ce presupune activitatea de PR, asta e ceea ce vor clientii de la mine, sa fiu cunoscuta, sa le aduc lume cunoscuta la evenimente si sa cunosc cat mai multa presa. Pentru „Copii in Dificultate', asta e vital in activitatea mea de ambassador, sa apar la tv, in reviste, etc…
Crezi ca orice vedeta ar trebui sa aiba un consilier de imagine?
Da, daca e o vedeta in adevaratul sens al cuvantului, atunci este foarte important. O vedeta nici nu are timp sa mearga la cumparaturi pentru ea si atunci are nevoie de un stilist, la fel nu poate sti tot ce se intampla in oras si in lume si ce evenimente sa aleaga si atunci are nevoie de un consilier de imagine care sa-i spuna unde sa apara, sa-i aleaga interviurile, care sa-i faca discursurile, etc. Eu cred ca toate vedetele din Romania care au de comunicat o anumita imagine ar trebui sa-si ia un consilier de imagine, asa cum politicienii apeleaza la acesti consilieri pentru imaginea din campania electorala, si nu numai, si vedetele ar trebui sa asculte de un asemenea consilier. Poate, la un moment dat, Eventures va putea avea si asa ceva pentru eventuali clienti.
Ai refuzat sa faci PR pentru un produs, persoana sau cauza in care nu ai crezut?
Da, sigur. Sunt multe produse sau actiuni in care nu am crezut si deci, nu aveam cum sa le fac imagine pentru ca nu facem nimic de mantuiala si ca sa bifam evenimente multe. Le luam doar pe cele in care credem.
Oana Popoiag, Foto: Arhiva Viva!