Câți bani au plătit Cristina Șișcanu și Mădălin Ionescu pentru o masă la un restaurant din Grecia: „Un platou mare cu scoici. Vi se pare...”

Ifrim Georgiana

Zilele acestea, Mădălin Ionescu, Cristina Șișcanu și copiii lor se află în Grecia, acolo unde petrec un concediu binemeritat. Pe rețelele de socializare, soția prezentatorului TV a publicat mai multe imagini cu peisajele de vis de acolo, dar și cu delicatesele culinare specifice bucătăriei grecești. De altfel, moderatoarea emisiunii „După faptă și răsplată', de la Metropola TV, a vorbit despre prețurile practicate în Grecia, dezvăluind nota de plată achitată la un restaurant din Afytos.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE APRILIE, GRATIS, AICI!

Mădălin Ionescu și Cristina Șișcanu s-au căsătorit în anul 2011 și au întemeiat împreună o familie superbă. Cei doi soți au decis să plece cu copiii în vacanță, iar zilele acestea se bucură de temperaturile ridicate din Grecia. Pe contul personal de Instagram, soția prezentatorului TV a publicat mai multe imagini din concediu, dar și un mesaj de mulțumire pentru Mădălin Ionescu, care a supravegheat-o pe fiica lor, Petra, cât ea a stat la plajă.

mad10mad10

Deși mulți români au început să scoată Grecia de pe lista destinațiilor favorite, din cauza prețurilor tot mai mari, Cristina Șișcanu a publicat nota de plată de la un restaurant din Afytos, iar urmăritorii au fost de părere că prețul final a fost destul de mic.

Citește și: Mădălin Ionescu a slăbit 12 kilograme în 3 luni. Cum arată acum și ce dietă a ținut: „Am făcut foamea…”

Citește și: De ce și-au înscris Cristina Șișcanu și Mădălin Ionescu fiica la o școală privată: „Ne-am gândit și din punct de vedere financiar…”

Citește și: Cum a slăbit Cătălin Scărlătescu 48 de kilograme, fără operație de micșorare a stomacului: „Nu vă zgârciţi”

Citește și: Cine este Iustin Radu Câmpeanu de la Chefi la Cuțite 2023. I-a impresionat pe jurați cu povestea sa de viață: „Am dormit într-o scară de bloc”

Câți bani au plătit Cristina Șișcanu și Mădălin Ionescu pentru o masă în familie în Grecia

Pe rețelele de socializare, Cristina Șișcanu a vorbit despre prețurile practicate la restaurantele din Grecia, acolo unde se află în vacanță cu familia. Prezentatoarea TV le-a cerut părerea urmăritorilor cu privire la o notă de plată pentru patru persoane, în valoare de 43 de euro.

„Un tzatziki, care a fost o porție uriașă. Pită, o salată grecească, iarăși, foarte mare. O porție de souvlaki, frigărui de porc mari, au mâncat și pisicile, cu cartofi prăjiți. Un platou mare cu scoici. Apoi, am avut o sticlă cu apă plată, un expresso… Și am primit din partea casei, că așa se întâmplă la greci, de obicei, cam la toate restaurantele primești desert, prăjitura lor tradițională cu portocală. Fiecare câte o prăjitură și o cupă mare cu înghețată din care am mâncat trei persoane. A costat 42,50 euro', a povestit Cristina Șișcanu, într-o filmare postată pe Instagram.

„Vreau să îi mulțumesc public soțului meu'

Anterior, Cristina Șișcanu a publicat un mesaj public prin care i-a mulțumit lui Mădălin Ionescu pentru că a avut grijă de fiica lor, timp în care prezentatoarea TV și-a dedicat câteva momente de relaxare.

„Vreau să îi mulțumesc public soțului meu pentru că, după ce a condus nouă ore și jumătate ieri, astăzi a stat el mai mult cu Petra la piscină… și acum se joacă cu ea, iar eu am stat liniștită pe plajă. M-am bucurat că știe foarte bine că-mi place să stau pe plajă până se face noapte. Mă rog, aș mai fi stat un pic, dar trebuie să mergem în cameră să ne pregătim pentru cină și apoi la o mică plimbare', a spus Cristina Șișcanu, pe contul ei de Instagram.

Sursa foto: Facebook

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.