Cornelia și Lupu Rednic puteau forma una dintre echipele de la „America Express – Drumul Soarelui', însă au refuzat propunerea producătorilor. Se pare că cei doi soți au fost sunați pentru a merge la casting, însă nu au răspuns negativ, deși cred că ar fi făcut față probelor și s-ar fi calificat în calitate de concurenți. Iată de ce au refuzat Cornelia și Lupu Rednic să participe la show-ul de aventură „America Express'!
CITEȘTE REVISTA VIVA! DE OCTOMBRIE, GRATIS, AICI!
Cornelia și Lupu Rednic sunt un cuplu longeviv de artiști, fiind căsătoriți de peste 30 de ani. Au apărut de nenumărate ori pe micile ecrane, în diferite emisiuni, ba chiar a existat și o propunere de a participa la „America Express', de la Antena 1. Se pare că cei doi au refuzat oferta producătorilor, dând de înțeles că formatul nu li se potrivește. Chiar și așa, consideră că fac echipă bună și se completează perfect, astfel că probele nu le-ar fi ridicat prea mari probleme.
Citește și: Ce o enervează pe Cornelia Rednic la soțul ei, Lupu: „Eu înnebunesc!'. Sunt căsătoriți de 30 de ani
De ce au refuzat Cornelia și Lupu Rednic să participe la America Express
Nouă cupluri de vedete luptă pentru premiul cel mare de la „America Express – Drumul Soarelui'. Dincolo de probele dicile, concurenții sunt nevoiți să-și asigure, cu numai 1 euro pe zi, mâncare, transport și cazare. Cornelia și Lupu Rednic puteau fi concurenți în acest sezon, însă au respins categoric oferta producătorilor, sugerând că nu-și doresc să petreacă așa mult timp departe de România.
„Noi doi suntem foarte diferiți, dar ne completăm, ne tolerăm, ne înțelegem. Avem răbdare unul cu celălalt și asta este. Ne-au sunat pentru America Express, dar nu sunt dispusă.
Au fost simpatici, ne- au întrebat dacă vrem să ne testăm limitele și le-am zis că ne lase aici pe plaiurile românești', a spus Cornelia Rednic pentru Impact.ro.
Cornelia și Lupu Rednic încasează mari câștiguri din reclame
Pe lângă activitatea artistică, Cornelia și Lupu Rednic încasează mari venituri din reclame. Recunosc, totuși, că sunt selectivi când vine vorba de produsele pe care le promovează și se concentrează pe industria alimentară.
„Acum facem reclamă la un celebru lanț de magazine, dar am mai fost în reclame, pentru o firmă de pateu, din Satu Mare, dar și la un celebru vin românesc. Facem doar la produse alimentare. Am refuzat să facem reclamă la alifii, la medicamente sau la ceaiuri, de tot felul, fiindcă nu știm despre ce este vorba, nu avem studii medicale, așa că nu le putem recomanda oamenilor.
Eu am o vorbă înțeleaptă: „De ce să mă bag, dacă nu sunt scafandru?'. Păi, știți bancul: „Dacă un scafandru s-ar arunca cu fața în apă și-ar sparge capul, căci ar cădea în barcă!', a declarat artistul pentru impact.ro.
Sursa foto: Facebook