Denisa Tănase a fost victima bullying-ului, în adolescență. Deși la acel moment nu crede că a conștientizat, ulterior, a înțeles gravitatea fenomenului. În cadrul unui interviu amplu pentru revista VIVA!, vedeta ne-a vorbit și despre afacerile sale. Deși are o viață prosperă din punct de vedere financiar, recunoaște că a întâmpinat și obstacole. Iată prin ce situație neplăcută au trecut ea și soțul ei!
CITEȘTE REVISTA VIVA! DE NOIEMBRIE, GRATIS, AICI!
Nu e un secret că ai fost supusă bullyingului. Ai fost vreodată afectată de aceste răutăți, cu adevărat?
Nu cred că, la momentul la care s-a întâmplat, am conștientizat. Chiar și cuvântul bullying a apărut recent în vocabularul uzual și a devenit un subiect discutat și asupra căruia s-a ridicat un semn de exclamare, în ultimii ani. Crescând în lumina reflectoarelor, fiind expuse în zona media, showbiz, automat era la îndemână pentru public, presă, oameni de media să emită judecăți.
Conștientizând acum, cred că partea delicată a constat în faptul că noi am primit toate aceste „mesaje chiar în perioada adolescenței și în perioada noastră de formare ca femei. Problemele pot apărea atunci când tu încerci să te descoperi, să afli cine ești și ce vrei să faci în viață, iar din exterior auzi despre tine că „nu ești frumoasă, nu ești talentată, nu știi să te îmbraci, pe scurt, devii subiect de ironii, critici, și toate astea într-o formă publică.
Citește și: Monica Anghel a dat mâna cu Papa Francisc, la Vatican:'Momente unice. Mă înclin cu respect'
Denisa Tănase a fost victima bullying-ului, în adolescență
Ce se întâmplă de fapt? Începi să le crezi. Pentru că le auzi astăzi, le auzi mâine, și atunci tu crești aflând despre tine, înțelegând și, într-un final, acceptând că nu ești chiar cea mai reușită persoană din lume. Departe de a fi. De aici apar limitările și problemele de încredere.
Iar ca deznodământ, poți avea trei variante: ori întâlnești în viață persoane care să te ajute să te redescoperi și să-ți recâștigi încrederea în tine, ori găsești în tine puterea și maturitatea de a ignora toate aceste semnale și îți urmezi cursul și obiectivele, indiferent de orice alt factor extern, ori rămâi acolo blocat și limitat de aceste judecăți, pentru tot restul vieții, iar oamenii care și-au hrănit ego-ul sau frustrările ori și-au consolidat un loc de muncă pe baza emiterii acestor judecăți, cu precădere față de un copil sau un adolescent în plină formare, se vor face responsabili pentru aceste eșecuri.
Ce probleme a întâmpinat în afaceri
Afacerea cu parfumuri este un alt vis împlinit. Deții peste 40 de magazine în țară și în străinătate. Ai simțit vreodată că stresul pune stăpânire pe tine și că-ți scapă lucrurile de sub control?
Sigur că am simțit. Cam întotdeauna, în acești patru ani, de când am început business-ul. Am simțit că sunt extrem de mică și că știu extrem de puține pentru o industrie atât de mare, în care practic concurezi cu branduri internaționale uriașe. Însă asta nu a însemnat că nu am fost dispusă să învăț. Înveți continuu, asta îți și aduce până la urmă o evoluție continuă. Riscurile cresc direct proporțional cu dimensiunea afacerii. Singurul lucru bun este că începi să înveți să manageriezi stresul și să te detașezi, la modul constructiv. De când locuim în Dubai, mă odihnesc mult mai bine, însă depinde de perioade.
„Ni s-a întâmplat să ni se refuze un contract de chirie pentru un spațiu în Paris, pentru că suntem români’
Să ne așteptăm să te vedem în curând în topul celor mai bogate femei din România? Știi cum se spune, primul milion este mai greu de făcut…
Să știi că dorințele mele nu se exprimă atât de mult în bani, ci în performanțe. Îmi doresc să ducem brandul și povestea în cât mai multe țări din lumea asta, și prin asta să se audă despre România, într-un mod pozitiv. Deja ne bucurăm de astfel de experiențe, în care cliente din Spania ne spun că au căutat informații despre noi pe internet și că au aflat că suntem o firmă românească, care aparține unei românce.
La polul opus, am avut parte și de obstacole. Ni s-a întâmplat să ni se refuze un contract de chirie pentru un spațiu în Paris, pentru că suntem români. Dorințele mele se raportează la dimensiunea business-ului ca rețea de magazine, ca renume pe plan internațional, ca o conștientizare a faptului că nu există limite, iar potențialul de dezvoltare și extindere nu e limitat nici el. Evident că toate acestea atrag după ele și venituri, dar și cheltuieli.
Sursă foto: Instagram, Facebook