Imobiliare.ro a câștigat două premii la Webstock Awards, marea competiție a campaniilor online și a proiectelor în social media

.

Imobiliare.ro a câștigat două premii la Webstock Awards, marea competiție a campaniilor online și a proiectelor în social media. Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că Imobiliare.ro este site-ul de imobiliare din România cu cea mai mare încredere în rândul utilizatorilor. Este parte a grupului media elvețian Ringier, iar acum se bucură de o mare reușită!

CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE SEPTEMBRIE GRATIS, AICI


Campania Goana după chirie’ a obținut aurul (Gold Award) la categorie Best Social Media Campaign’. Alte 17 campanii de la branduri precum Nivea, Kaufland România sau Samsung România au intrat în cursa pentru premiile acestei categorii la Webstock Awards.

Citește și: Vali Vijelie face milioane din imobiliare: „Îmi permit la ora actuală tot ce vreau'. Cine l-a sfătuit să cumpere case


Citește și: Importanța colaborării cu un avocat specializat în imobiliare și dreptul familiei

Citește și: Mădălina Pamfile, după ce a fost prinsă băută la volan și încătușată de polițiști pentru că era agresivă: „M-a deranjat inconștiența mea'

Citește și: Ce este Ciocoliva. Doi români din Scoția au făcut ciocolată umplută cu colivă, după isteria generată de ciocolata Dubai: „A ajuns virală. Din prima zi a fost nebunie’

Imobiliare.ro a câștigat două premii la Webstock Awards, marea competiție a campaniilor online și a proiectelor în social media


Tot campania Goana după chirie’ a fost premiată și cu bronz (Bronze Award) în categoria Best Content Marketing Campaign’ unde au fost înscrise în total 15 proiecte. Printre celelalte branduri care au înscris campanii în concurs la această categorie s-au numărat Coca-Cola HBC, Philips Avent și Sameday.

Categoria Best Social Media Campaign’ este dedicată campaniilor în social media (pe Facebook, YouTube, Instagram, TikTok sau LinkedIn) inițiate de branduri sau organizații, care se remarcă prin creativitate, un concept inedit și prin felul în care au fost folosite opțiunile platformelor, comunitățile ori conturile influencerilor.


‘O campanie care a reușit să îmbine cu succes educația imobiliară cu elementele de entertainment’

Categoria Best Content Marketing Campaign’ de la Webstock Awards oferă recunoaștere campaniilor digitale și din mediul digital care s-au bazat pe un conținut creativ, bine conturat și la o calitate deosebită. Campaniile de promovare bazate pe conținut trebuie să iasă în evidență prin strategie, planificare, creativitate, integrare, relevanță față de target, personalizare și distribuție.


Suntem bucuroși să primim două premii la Webstock pentru o campanie care a reușit să îmbine cu succes educația imobiliară cu elemente de entertainment, adresându-se într-un mod inovator și captivant generației Z. Această recunoaștere confirmă faptul că abordările moderne și neconvenționale pot trata subiecte serioase, cum ar fi imobiliarele, într-un mod accesibil și atractiv pentru un target tânăr, asigurând totodată o educație valoroasă într-un format ușor de digerat și de urmărit', a declarat Daniel Crainic, director de marketing Imobiliare.ro.


Campania Goana după chirie’ a fost realizată de Imobiliare.ro și agenția Sector 7 HUB. Conceptul care a stat la baza sa a fost cel de mock reality show care îmbină informația cu umorul și transformă această goană metaforică pentru închirierea locuinței potrivite într-un concurs imobiliar, prezentat de Șerban Trîmbițașu, unul dintre cei mai populari agenți imobiliari de pe TikTok.

Sursă foto: comunicat