Ringier România Media își reconfirmă statutul de lider pe piața media digitală din România, potrivit celor mai recente date publicate de SATI (studiu realizat de BRAT). În luna martie 2025, compania a înregistrat un total de 15,8 milioane de clienți unici, menținându-se pe prima poziție în topul editorilor, lună de lună, așa cum a făcut și pe parcursul întregului an 2024.
Abonați-vă la canalul de Whatsapp VIVA! Primiți pe telefon cele mai importante articole!
Cuprins
Libertatea.ro, cea mai urmărită platforma de știri din România
Libertatea.ro, cea mai urmărită platforma de știri din România, se menține pe locul 1 în categoria Știri și Analize pentru a treia lună consecutiv, cu un volum de 8,9 milioane de utilizatori unici în martie 2025 – o creștere de +10% față de luna precedentă.
„Libertatea înseamnă onestitate, solidaritate și pasiune. Oamenii ne aleg pentru că suntem ca ei: avem aceleași nevoi și ne lăsăm seduși de aceleași visuri. Suntem echipă, suntem România. Împreună”, e de părere Dorin Chioțea, redactor-șef al Libertatea.
VIVA!.ro, Unica.ro și Libertateapentrufemei.ro, primele trei locuri pe segmentul lifestyle feminin
Pe segmentul lifestyle feminin, Ringier România își consolidează poziția de lider absolut, cu o cotă de piață de 70% din totalul de clienți unici și afișări. Primele 3 poziții în acest clasament sunt ocupate integral de branduri Ringier: VIVA!.ro, Unica.ro și Libertateapentrufemei.ro. Acestea domină toți indicatorii SATI.ro – utilizatori unici, sesiuni, afișări și timp petrecut pe site.
„Aș vrea să mulțumesc cititorilor pentru fidelitate, interes și încrederea pe care ne-o acordă deja de ani buni. Site-urile VIVA!.ro și Unica.ro oferă zilnic știri exclusive, despre vedetele din România, noutăți despre starurile internaționale și despre schimbările din televiziune, dar și un jurnal complet de lifestyle”, spune Dana Enache, Group Editor-in-Chief al platformelor VIVA!.ro și Unica.ro
VIVA!.ro rămâne cea mai urmărită platformă de conținut pentru femei din România, cu o medie de 2,5 milioane de unici lunar și 13,5 milioane de afișări, în ultimele 12 luni.
Unica.ro ocupă locul al doilea, cu o medie lunară de 1,8 milioane de utilizatori unici și 8,6 milioane de afișări, iar Libertateapentrufemei.ro se afla pe poziția a treia, cu 1 milion de unici lunar și 6 milioane de afișări.
„Libertateapentrufemei.ro își consolidează poziția pe podiumul premium al publicațiilor de lifestyle feminin. Brand cu autoritate în zona de lifestyle și well-being, Libertateapentrufemei.ro oferă conținut de calitate și câștigă autoritate și în zona de lifestyle educativ. Datorită întregii echipe, care susține strategia editorială cu inovații digitale, am reușit să distribuim conținut relevant, dinamic, adaptat permanent nevoilor utilizatorilor. Cititorii sunt primii care ne inspiră și ne ghidează strategia de continut, atât pentru Libertateapentrufemei.ro, cât și pentru Avantaje.ro, două produse de top ale grupului Ringier Romania”, crede Alina Bucsain, redactor-șef Libertateapentrufemei.ro & Avantaje.ro
ELLE.ro și Avantaje.ro, 500.000 de utilizatori unici lunar
În top se regăsesc și ELLE.ro (locul 5) și Avantaje.ro (locul 7), fiecare cu aproximativ 500.000 de utilizatori unici lunar.
:contrast(8):quality(75)/https://www.viva.ro/wp-content/uploads/2025/04/coperta-noua-20.jpeg)
ELLE România rămâne una dintre cele mai influente voci în moda și cultura contemporană, susținând atât creativitatea emergentă, cât și reflecția asupra temelor sociale actuale.
„ELLE continuă să fie acolo unde se scrie povestea modei contemporane. După coperta-eveniment cu Chiara Ferragni și implicarea ca partener media în Bucharest Fashion Week – un eveniment care aduce împreună figuri centrale ale modei internaționale și artiști locali – revista își consolidează rolul de platformă de conținut curajos, conectat, influent. De la susținerea creativității emergente până la reflecția asupra unor teme sociale și politice, ELLE rămâne relevantă în toate straturile culturii vizuale de azi”, spune Roxana Voloseniuc, redactor-șef & Publisher Elle România.
Andrei Bereandă, Managing Director al Ringier România, subliniază importanța colaborării și a profesionalismului echipei în atingerea performanțelor recente: „Felicit și mulțumesc tuturor echipelor pentru rezultatele remarcabile obținute în primul trimestru al acestui an. Această performanță confirmă angajamentul nostru constant pentru calitate editorială, inovație digitală și relevanță crescută pentru publicul nostru. Este un succes comun, posibil datorită profesionalismului, pasiunii și dedicării demonstrate de fiecare coleg din Ringier România. Vom continua să investim în dezvoltarea conținutului digital, cu un accent special pe zona video premium, pentru a oferi publicului o experiență relevantă, de calitate și adaptată noilor forme de consum media.'