Oana Roman și Ana Morodan, păcălite cu „brânza Regelui Charles al III-lea' de YouTuberul „Nicknamedpete'. 8 influenceri au fost ironizați de către acest tânăr, care s-a dat drept șoferul „Curții Regale', explicând că livrează pachetele cu 'brânza Regelui Charles al III-lea'. Deși vedetele au fost entuziasmate, acum, acesta a recunoscut că totul a fost un experiment și o farsă, astfel că reacțiile acide nu au întârziat să apară. Iată cum a ajuns să facă un astfel de lucru!
CITEȘTE REVISTA VIVA! DE OCTOMBRIE, GRATIS, AICI!
Deși pare un plan pus la punct de mai multe persoane, YouTuberul „Nicknamedpete’ a recunoscut cum a făcut totul pas cu pas și strategiile pe care le-a pus în aplicare. Mai precis, s-a dus prin Piața Obor și chiar la o biserică pentru a găsi brânza „cu iz duhovnicesc’, însă fără randament, astfel că a luat până la urmă o brânză camembert, de doar 7 lei. A ambalat-o într-o hârtie simplă maro, legată cu o sfoară și închisă cu un sigiliu.
A pus brânza într-o cutie roșie, iar alături de brânză a pus și niște sticluțe de vin românesc și o scrisoare destinată „norocosului’ influencer, cu o invitație la un eveniment privat cu regi. Nu, nu s-a oprit aici! Cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a generat o identitate fictivă a unui presupus șef al departamentului de comunicare, a creat un mail fals, iar apoi a început să livreze pachetele false. Din 16 influenceri contactați, 8 au acceptat invitația de a promova „brânza Regelui’ printre care Oana Roman, Ana Morodan, Claudisky și chiar soția lui Flick, Denisa.
Oana Roman și Ana Morodan, păcălite cu „brânza Regelui Charles al III-lea’ de YouTuberul „Nicknamedpete’
Oana Roman și Ana Morodan sunt doar două dintre influencerițele care au fost păcălite de YouTuberul „Nicknamedpete„ cu brânza cea specială, despre care el spune că este ‘brânza Regelui Charles al III-lea’. Tânărul a livrat personal cutiile, a așteptat reacția vedetelor, iar mai apoi, după reclama de pe rețelele de scoializare, a dezvăluit, de fapt, că totul a fost o farsă, dorindu-și să vadă dacă promovează acel produs sau îi fac reclamă.
Ei bine, Oana Roman s-a declarat încântat de ceea ce a primit, din ceea ce le-a povestit fanilor ei, însă nu pentru mult timp.
„Am primit o cutie misterioasă în care văd că este un plic cu sigiliu. „Curtea Regală a României„! Wow! Povestea este senzațională. Această brânză a fost produsă pentru festinul aniversar, din noiembire, organizat la Palatul Buckingham cu ocazia onomasticii de 75 de ani a Regelui Marii Britanii. Sunt onorată că am primit această brânză de la „Curtea Regală a României„, a fost reacția Oanei Roman atunci când a prezentat urmăritorilor de pe Instagram cadoul primit.
Oana Roman: ‘Acest personaj să răspundă legal pentru ceea ce face’
Oana Roman nu a lăsat prea mult timp postarea pe conturile ei de socializare, astfel că le-a șters, iar acum, după ce YouTuberul a recunoscut că a fost o farsă, a dezvăluit că nu a căzut în plasă, ci doar a lăsat această impresie. Mai concret, se pare că Oana Roman vrea să meargă mai departe și să-l facă pe acest tânăr să plătească pentru gestul său și pentru faptul că înșeală lumea.
„Nu. Eu nu am căzut în plasă. Doar m-am prefăcut. Am postat, apoi am șters, dar am păstrat postărilor ca să existe probe la dosar pentru acest infractor. Am dat mail în care rugam să confirme cine e și am trimis pe WhatsApp toate informațiile către cineva care lucrează cu Casa Regală pentru a investiga speța, iar acest personaj să răspundă legal pentru ceea ce face’, a spus Oana Roman.
YouTuberul a creat și o poveste fictivă în spatele acestei farse
„Nicknamedpete’ este YouTuberul care a intrat în atenția tuturor, asta după ce a decis să trimită către vedete cunoscute din România pachete de PR, sub titulatura de „Curtea Regală a României’, deși nu are vreo egătură cu instituția „Casa Regală a României’ sau cu „Familia Regală a României’.
Pachetul conținea un produs inventat de el, sub numele de „brânza Regelui Charles al III-lea’. Înainte însă, a creat și o poveste fictivă, în care spune despre brânza pe care o livra următoarele: „O enclavă de călugări din vecinătatea satului Viscri i-ar fi trimis această brânză drept dar de botez Regelui Charles al III-lea. Brânza ar fi fost produsă la mănăstirea fictivă „Cloașter', care a decis să mai producă un lot cu ocazia aniversării de 75 de ani ai Regelui Charles.„
Reacția vloggerului după farsa brânza regelui
Vloggerul a explicat că motivul acestei farse nu a fost să-și își bată joc de oameni, ci mai degrabă să arate ce impact ar putea avea modul în care că unii influenceri din România promovează produse.
‘Am publicat acum câteva zile un video pe canalul meu de Youtube în care arăt cum am păcălit o mână de influenceri să promoveze un produs inventat de mine, numit brânza regelui. În mai puțin de 48 de ore, video-ul s-a viralizat și a generat peste 100 de mii de vizualizări.
Adevărul pe care l-am constatat, și de la care a plecat această idee, e că influencerii din România au promovat și continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd. (…) Scopul nu a fost și nu este să îmi bat joc de niște oameni.
Le-am dat oportunitățile să se prindă că ce le-am trimis nu era un produs real, dacă ar fi căutat pe Google și-ar fi dat seama că șeful de cabinet nu apare nicăieri, că blazonul nu e cel real, că adresa de e-mail nu e una oficială, că brand-ul Curtea Regală a României nu există’, a spus vloggerul, la Antena Stars.
Sursă foto: Facebook / Instagram