Calvin Klein insemna pana de curand colectii de pret-a-porter si parfumuri. De acum inainte, Cavin Klein porneste in cucerirea unui alt segment prin lansarea primei game de cosmetice, cunoscuta marca americana semnand in acest sens un contract de licenta cu Markwins Holding Company Limited.
Calvin Klein intra in forta pe aceasta piata, propunand nu mai putin de 200 de produse, la a caror creare s-au folosit extrem de multe vitamine. In plus, nici produsele anti-agyng nu lipsesc din gama recent lasata.
La gasirea celor mai bune combinatii au contribuit make-up artistul Mark Carraquillo si stilistul CK, Kevin Carrigan. Noile cosmetice se remarca printr-un look modern si foarte urban. Negrul si albul sunt culorile pentru care CK a optat pentru crearea ambalajelor, iar pentru partea de design a intrat in scena agentia de publicitate a marcii.
Produsele se vor gasi pentru inceput la Marionnaud, in Galeriile Lafayette, dar si in locuri special alese din Italia.
Pentru campania publicitara care va insoti aceasta lansare a fost aleasa Lara Stone, care va zambi spre obiectivul fotografului David Sims. (L.F.)
Foto: www.calvinklein.com.