Ramona Olaru și-a pierdut pașaportul și a fost implicată într-un accident rutier, în Egipt: „Eram singură, fără internet. Bineînțeles, o țară fără infrastructură, fără nimic, ceva îngrozitor”

Ifrim Georgiana

Ramona Olaru și-a eliberat programul și a zburat tocmai în Egipt, însă vacanța a fost presărată cu tot felul de peripeții. După ce și-a pierdut pașaportul și a umblat de la o instituție la alta, asistenta TV a fost implicată într-un accident rutier. Întreaga experiență a povestit-o pe rețelele de socializare.

CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE MARTIE, GRATIS, AICI!

Ramona Olaru a fost plecată câteva zile în Cairo, Egipt, fiindcă fusese invitată la un eveniment. Ea s-a gândit să profite de ocazie și pentru a vizita capitala țării, însă vacanța s-a dovedit a fi anevoioasă de la început. Ajunsă la recepția hotelului, asistenta TV a constatat că și-a pierdut pașaportul. În încercarea de a face rost de noi documente, Ramona Olaru a fost victima unui accident rutier. Din fericire, nimeni nu a avut de suferit în urma impactului.

ra99ra99

Citește și: De ce a refuzat Ramona Olaru să participe la Asia Express și cu cine nu s-ar vedea în echipă: „Sunt crescută fără mâncare, fără apă caldă, fără căldură. Nu mi se pare că…'

Citește și: Ramona Olaru l-a impresionat pe Enrique Iglesias cu dansul ei. Reacția artistului, după ce a postat-o pe Instagram: „Este uimitor”

Citește și: Mara Bănică intervine și îi ia apărarea lui Selly în scandalul cu Oana Roman: 'Ar trebui să îl privim ca pe propriul copil. Și să fim…' Ce a mai spus prezentatoarea tv / EXCLUSIV

Citește și: TikTokerița Eva Evans a murit la doar 29 de ani! Anunțul a fost făcut de sora influenceriței: „După 24 de ore, sunt încă într-un ciclu constant de negare şi acceptare, aşa că…”

Ramona Olaru a plecat în Cairo cu gândul la relaxare, dar vacanța a purtat-o prin multe peripeții. Probleme au început după ce și-a pierdut pașaportul.

„În momentul în care am ajuns, am aterizat în Cairo, ne-am luat viza de acolo. Îți dă o viză pe loc. Am trecut de toată verificarea și am ajuns la așteptarea bagajelor. Am așteptat vreo 2 ore, cam mult. Într-un final, au venit bagajele și am dat viteză către hotel.

Am ajuns într-o oră, am mers la recepție să fac check-in-ul. Nenea ăla mi-a cerut pașaportul. Caut, nimic. Pașaportul nu exista. Am pierdut pașaportul în drumul de la ieșire din aeroport până la Uber. Ce rămâne de făcut? Sună la aeroport să mă anunțe dacă găsește ceva.

Bineînțeles, o țară fără infrastructură, fără nimic, ceva îngrozitor. Am început să îi sun pe toți pe care îi cunosc și care m-ar fi putut ajuta să ajung la Ambasada Română din Cairo. Asta era la 2 noaptea. Am reușit să iau legătura cu Ambasada foarte rapid', a povestit Ramona Olaru pe Instagram.

„Mi-au dat un titlu de călătorie, dar nu era suficient să mă întorc în țară'

A doua zi, Ramona Olaru s-a prezentat la Ambasada Română și a primit un titlu de călătorie. De acolo a fost redirecționată spre Ministerul de Interne.

„M-am pus să dorm, eram super obosită după atâta călătorit că am avut și escală. La 8 m-am trezit să mă duc la Ambasada Română. Oamenii au fost extraordinari. Mi-au dat un titlu de călătorie, dar nu era suficient să mă întorc în țară pentru că nu eram în Europa. Mi-au spus că trebuie să mă duc la Ministerul de Interne pentru o ștampilă care să demonstreze data la care eu am intrat la ei în țară și cu care să poți călători înapoi', a mai spus asistenta TV.

Ramona Olaru, victima unui accident rutier

În drum spre următoarea instituție, Ramona Olaru a fost implicată într-un accident rutier. Din fericire, nimeni nu a fost rănit în urma impactului.

„A venit Uberul, ne-am urcat în el, mergem 3-4 minute. La un moment dat încetinește să treacă de un dâmb și din spate… ne lovește unul. Pentru câteva secunde, am pierdut contactul cu realitatea', a mărturisit Ramona Olaru.

Șase ore a umblat pentru a face rost de noi documente.

„Am ajuns la o adresă total greșită. Eram singură, fără internet, șoferul de Uber nu știa deloc engleză. Nu vorbea cu mine, dar m-a ajutat. A umblat cu mine peste tot, pe la toate instituțiile lor ca să rezolvăm problema. Am umblat trei ore de la o clădire la alta, de la un ghișeu la altul și nimic. Într-un final, cineva ne-a zis că trebuie să mergem la poliție pentru a declara pierderea pașaportului', a adăugat ea.

Sursa foto: Facebook

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.