Sânziana Negru face primele declarații după ce a aruncat la gunoi produse alimentare. De la debutul acestui scandal, adică cu cinci zile în urmă, creatoarea de conținut s-a retras din atenția publică și nu a făcut declarații pe marginea subiectului. Într-un mesaj recent, acesta își recunoaște public greșeala și spune că gestul a fost unul „pripit'.
CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE IUNIE GRATIS, AICI
Sânziana Negru, una dintre cele mai cunoscute influencerițe de la noi din țară, este în mijlocul unui scandal de proporții. Weekendul trecut, creatoarea de conținut și partenerul ei, Ștefan Floroaica, au participat la Electric Castle, unde au filmat o campanie pentru retailerul german Lidl. Produsele alimentare din videoclipul respectiv au ajuns, într-un final, la gunoi, iar gestul a scandalizat opinia publică.
Sânziana Negru face primele declarații după ce a aruncat la gunoi produse alimentare
După debutul acestui scandal, singurul care a avut o reacție a fost Ștefan Floroaica, iubitul Sânzianei Negru. Actorul și-a asumat întreaga vină și a explicat că produsele respective au fost folosite pe post de recuzită. Acum, la cinci zile distanță, creatoarea de conținut a ieșit în față cu un mesaj referitor la situația iscată. Aceasta și-a recunoscut public greșeala și spune că gestul a fost unul „pripit’.
„Acest mesaj este pentru voi, pentru comunitatea mea și pentru oamenii cu care eu am crescut și am învățat pe o perioadă un pic mai lungă decât o zi sau un scroll rapid în feed-ul meu. Nu o să intru în toate detaliile legate de situația din weekend-ul trecut, nu pentru că ele nu ar fi importante, ci pentru că nu cred că mai sunt importante acum când toată lumea pare că știe ce am făcut, care a fost intenția și mai ales adevărul sugerat.
O să spun doar atât, am greșit, a fost un gest pripit, un gest pe care noi nu l-am sesizat în momentul respectiv, nu a fost făcut din răutate, nu a fost premeditat, nu a fost gândit și mai ales nu a fost un gest făcut din nepăsare față de risipa alimentară. Am văzut că s-a comentat foarte mult lipsa de autenticitate și autenticitatea este o valoare în care eu cred foarte mult. Pot să înțeleg de ce o parte dintre voi nu credeți asta, mai cred și că fiecare are discernământ să creadă și să înțeleagă ce consideră.
Eu nu cred că putem pune semne egale între a avea o valoare și a face o greșeală. Bineînțeles că încerc să mă educ în subiectul risipei alimentare și dacă pe viitor voi putea contribui într-un mod pozitiv la acest fenomen o voi face, mai cred că educația se face cu blândețe și cu dragoste, nu cu ură și cu furie, iar pentru aceia dintre voi care au lăsat mesaje jignitoare pentru gestul nostru, vă doresc să aveți parte de iubire în viața asta, pentru că este lucrul de care avem cu toții nevoie ca să evoluăm.
Poate vi se pare că mesajul acesta a venit târziu, eu zilele ăstea a fost ca un moment de freeze pentru mine, în care am stat să mă adun și vreau să mulțumesc persoanelor care au lăsat aici, și nu puține, mesaje de susținere și m-ați făcut să mă simt recunoscătoare că sunt acceptată ca un om, nu ca o mașinărie perfectă care nu se strică niciodată, așa că mesajul ăsta este în primul rând pentru voi și încă odată vreau să vă asigur pe aceia din comunitatea mea, care sunteți aici de ani de zile și știți cine sunt, că risipa alimentară nu este un obicei pe care eu îl practic și cam atât’, a fost mesajul transmis de Sânziana Negru.
Decizia reprezentanților Lidl după acest incident
Reprezentanții Lidl au transmis, la începutul săptămânii, că gestul Sânzianei Negru este „motiv al încetării unor potențiale viitoare colaborări. Totodată, aceștia speră ca situația iscată să contribuie la conștientizarea privind risipa alimentară. Amintim că retailerul german este partener și fondator al Rețelei Băncilor pentru Alimente, program care are ca obiectiv reducerea sărăciei și a risipei alimentare.
„Aşa cum spuneam şi în răspunsul nostru iniţial, postat de îndată ce am aflat de pe reţelele de socializare de gestul Sânzianei, suntem întristaţi de ceea ce ea şi partenerul ei au făcut şi, mai ales, nu înţelegem de ce.
Aşteptarea noastră este ca o persoană cu care am mai avut colaborări punctuale în decursul ultimilor ani, să fie familiarizată cu ceea ce presupune risipa alimentară şi cu demersurile noastre de combatere a risipei, demersuri vizibile în Social Media, mediul în care activează.
Sperăm ca acest incident să fie o ocazie în plus pentru ca fiecare dintre noi să conştientizeze încă o dată, de câte ori ajunge în situaţia să arunce mâncare, să îşi ia propriile lecţii în ceea ce priveşte combaterea risipei alimentare şi acţiunile pe care le poate face în acest sens, au transmis reprezentanții Lidl pentru Paginademedia.ro.
Sursa foto: Instagram & Captură Video