Scarlett Johansson bate la portile Cetatii Modei
Scarlett Johansson bate la portile Cetatii Modei
Actrita americana, Scarlett Johansson a creat o colectie de haine si de pantofi sport pentru firma de echipamente sportive, Reebok.
Colectia primavara-vara 2007 este rezultatul unei colaborari initiate inca din luna iulie, anul trecut. Creatiile lui Scarlett vor fi comercializate in intreaga lume, incepand cu luna martie.
Denumita Scarlett Hearts’, aceasta linie este inspirata din stilul sport al anilor 80, la care au fost adaugate unele detalii extrem de feminine.
Amy Schaeffer, reprezetanta firmei Reebok a declarat: creand Scarlet Hearts Rbk, s-a pastrat stilul anilor 80, avand grija ca fiecare piesa sa reflecte spiritul sexi pe care Scarlett il degaja’.
In culori feminine, hainele create de Scarlett pot fi purtate atat in oras, cat si pe terenurile sau in salile de sport.
Gama de culori porneste de la galben lamaie pentru a ajunge la albastrul stralucitor, trecand prin rosul aprins, roz sau gri-ul metalic.
Cat despre linia de incaltaminte, aceasta este o reinterpretare a colectiei Aztec, creata de Reebok in 1979 si destinata probelor de alergare.
Actrita fetis a lui Woody Allen s-a implicat atat de mult in aceasta poveste incat a desenat ea insasi logo-ul colectiei Hearts, un logo in forma de inima.
Reebok nu este singura colaborare pe care Scarlett o are cu lumea modei. Actrita, in varsta de 22 de ani, cunoscuta pentru rolurile din Lost in translation sau Scoop este imaginea Casei Louis Vuitton pentru sezonul primavara- vara 2007. Scarlett pare a fi recomandata pentru o astfel de ipostaza de stilul sau, retro si sexi deopotriva, care ii confera o aura speciala.
de Florentina Liutic.