Văduva lui Cornel Patrichi și-a făcut vacanța cu Elena Ioja, partenera lui Dem Rădulescu din BD în alertă: ”Din paradisul grecesc am ajuns în Elveția cu trenul roșu...”/ EXCLUSIV

Solomon Tatiana

Văduva lui Cornel Patrichi, Cornelia Patrichi, și-a făcut vacanța cu Elena Ioja, partenera lui Dem Rădulescu din 'BD în alertă'. Din paradisul grecesc, fosta balerină a ajuns în Elveția, unde a plecat cu trenul roșu, alături de un grup de prietene. Aceasta spune că a fost una dintre cele mai frumoase vacanțe din viața ei.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE SEPTEMBRIE, GRATIS, AICI!

Văduva lui Cornel Patrichi, Cornelia Patrichi, și-a făcut vacanța cu Elena Ioja, partenera lui Dem Rădulescu din 'BD în alertă'! Soția regelui dansului a petrecut una dintre cele mai frumoase vacanțe din viața ei în Grecia și Elveția, unde a plecat, împreună cu un grup de prietene, cu trenul roșu.

425134_10150633112354329_619430728_n425134_10150633112354329_619430728_n

Citește și: Văduva lui Cornel Patrichi a părăsit România, după moartea coregrafului. Ce mai face Cornelia Patrichi, la 3 ani de la moartea soţului ei

Citește și: Cum au petrecut văduva lui Cornel Patrichi și a lui Gheorghe Dinică de ziua lor de naștere. Sunt născute în aceeași zi: „În tinerețe, închiriam vilă la Snagov și…' / EXCLUSIV

Citește și: Ce familie frumoasă au Dana Bartzer și Dan Creimerman! Cu ce se ocupă băieții lor, Boris și Robert, în străinătate: „Ne vedem cât de des putem. Deocamdată nu există nepoți' / EXLCUSIV

Citește și: „Ca femeie nu aveai prea multe șanse. Mi-aduc aminte că a fost foarte greu…'. Anamaria Ferentz a fost victima hărțuirii sexuale, la începutul carierei sale muzicale / EXLCUSIV

Văduva lui Cornel Patrichi, Cornelia Patrichi, și-a făcut vacanța cu Elena Ioja, partenera lui Dem Rădulescu din 'BD în alertă'! Fosta balerină a petrecut un sejur de vis pe o insulă din Grecia, în care s-a simțit ca în paradis. La întoarcerea în Italia, și-a luat o excursie cu trenul roșu în Elveția, unde a ajuns până la St. Moritz.

'Am fost în Grecia, într-o insulă care se numește Samos. Mi-am făcut vacanța împreună cu o colegă de-a mea de la balet, care era una dintre cele mai frumoase balerine de pe vremea aceea. Semăna cu Marina Vladi. Ea este actrița din BD-uri. Am stat o săptămână cu ea în Grecia. Mi-am luat o cameră la un hotel de pe malul mării. Elena Ioja, că despre ea este vorba, locuiește acolo și împreună cu soțul ei m-au plimbat toată insula. A stat în America și s-a mutat aici în Grecia, în paradis. Ei stau pe un vârf așa, pe o colină de unde se vede toată marea…', a declarat Cornelia Patrichi, pentru viva.ro.

Cornelia Patrichi: 'Am fost răsfățată cu de toate'

Cornelia Patrichi nu își mai cumpără lucruri din vacanțe. Așa că a preferat să se răsfețe la terase cu specialitățile grecești din pește în special, dar și cu salate.

'Din vacanțe eu nu îmi mai cumpăr lucruri. Însă am avut experiențe culinare deosebite. În Grecia consum de regulă salatele lor proaspete, cu musacaua lor, după care eu sunt înnebunită, cu peștele, care care este delicios, și unde am găsit pui tăiat în curte. Ei m-au dus în locuri speciale. Adică am fost răsfățată cu de toate', a mai declarat Cornelia Patrichi.

Cornelia Patrichi: 'A fost una dintre cele mai frumoase excursii din viața mea'

Cornelia Patrichi a călătorit cu trenul roșu în Elveția. Trenul roșu Bernina este una dintre cele mai pitorești atracții din această țară.

'Din paradisul grecesc am ajuns în Elveția, un alt colț de rai. Pentru că m-am întors acasă și am plecat într-o excursie cu un grup de prietene și am fost în Elveția cu trenul roșu. Am stat cinci zile, în fiecare zi în câte un loc.

Dacă iei trenul de la Tirano, ajungi la St. Moritz. A fost una dintre cele mai frumoase excursii din viața mea. Ne-am întors în Valtellino, unde am vizitat o fermă și ne-a plăcut extraordinar de mult', a mai relatat Cornelia Patrichi, văduva regretatului coregraf și dansator, Cornel Patrichi.

Foto: facebook, arhiva personală

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.